Direktlänk till inlägg 23 november 2010

Sjukling

Av Mimmi Hansson - 23 november 2010 14:09

Idag har jag varit hemma från skolan. Somnade med migrän igår och när jag vaknade imorse så var den kvar. Kände mig även lite snuvig (inte så konstigt egentligen, så kallt som det är i lägenheten när inte elementet funkar) så jag ringde pappa och bad han sjukanmäla mig både på skolan och körskolan. Och så fort vi lagt på så somnade jag om igen. Jag vaknade för två timmar sen ungefär, när mamma ringde och kollade hur det var. Och här sitter jag nu, fortfarande med pyjamasen på + en varm tröja och sköna tofflor.

 


Huvudet är lite bättre nu iallafall och det känns riktigt bra. Det är så pass så att jag kan gå och handla lite mat. Måste ha lite energi till ikväll, för idag måste jag verkligen plugga till matteprovet vi har imorgon.

Ush, varför valde jag matte b?

 
 
Ingen bild

Mamma

23 november 2010 16:04

Ni får få ner och prata med Micke om att elementet inte fungerar, det ska bli kallare i slutet av veckan. Annars får vi köpa er ett likadant element som du har på rummet och sätta dit. Lycka till med matten. Kram.

Mimmi Hansson

23 november 2010 16:07

Ja vi har tänkt gjort de, men glömmer alltid! Tak, än så länge går de bra :) Kram

 
Ingen bild

Andreas!

23 november 2010 16:17

Du är så duktig babi !

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Mimmi Hansson - 23 februari 2011 17:04


Jag har alltid varit lite småkär i små mysiga djur. Och dom senaste åren har jag verkligen fastnat för minigrisar! Jag vet inte riktigt vad det är som får mig att dras till dom. Men är dom inte bara så söta och goa? När jag blivit lite mer vuxen och ...

Av Mimmi Hansson - 22 februari 2011 16:30


8 månader har gått, flygit förbi. Och aldrig har jag känt såhär starkt för en person. Du är det finaste jag har och jag älskar dig! Du och jag passar lika bra ihop som lego ♥   ...

Av Mimmi Hansson - 13 februari 2011 22:53

Åhå, vad jag saknar dig och alla våra galna stunder!         ...

Av Mimmi Hansson - 12 februari 2011 23:12

Av Mimmi Hansson - 12 februari 2011 20:32

Det är lördagkväll och jag sitter och kollar på melodifestivalen. Det enda jag kan säga är att programmet bara blir sämre och sämre för varje år. Hur seriöst kan man ta det när Lars-Åke "Babsan" Wilhelmsson är med och sjunger om att vilja ha en spanj...

Presentation


MimmiElisabeth.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22 23 24 25 26
27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards