Alla inlägg den 22 november 2010

Av Mimmi Hansson - 22 november 2010 21:47

Det är ganska sjukt egentligen, hur man kan sakna en frisyr, en hårfärg  och ett utseende så mycket. Eller är det bara jag som är så knäpp? Jag skulle ju egentligen ha behövt plugga ikväll men istället har jag suttit och kollat igenom gamla bilder. Såklart så fastnade jag kring den här tiden.

  

Rött hår var min själsfrände, varför lät jag den gå? (jag är helt medveten om hur dumt det låter, men ibland får man överdriva lite)


Av Mimmi Hansson - 22 november 2010 17:00

Även fast klockan bara är 17.03 så känns det som att måndagen snart är slut. Jag hade tänkt att plugga lite ikväll, men ändå sitter jag framför datorn och det har jag gjort sen jag kom hem. Och känner jag mig själv rätt så kommer det inte bli så mycket pluggande ikväll heller. Jag funderar faktiskt på att gå ut en liten sväng och fota lite. Allt prat om peppen på att fota har gjort mig sugen också. Inte nog med de så har jag ett litet modell jobb planerat. Helena ska fota och jag ställer mer än gärna upp som modell. Och förhoppningsvis ska vi vara i studion, för där blir det riktigt fina bilder :)


Idag är det 5 månader med Andreas. Tiden har gått så fort och det har varit 5 helt underbara månader. Jag älskar dig gubben ♥

 

Av Mimmi Hansson - 22 november 2010 16:39

Ibland sjunker humöret och jag känner mig helt tom. Hjärnan intalar mig att något är fel när allt egentligen är på topp. Vad försöker den säga, vad är det som händer?


Presentation


MimmiElisabeth.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22 23 24 25 26
27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards