Alla inlägg den 23 november 2010

Av Mimmi Hansson - 23 november 2010 17:20

Men jag måste bara få säga, vad dålig ni är på att kommentera! Det är massa som är inne och läser men nästan ingen kommenterar..


Iallafall så ska jag snart ner på Hemköp oh handla hårfärg. Och bara för att jag känner mig lite irriterad nu så kommer ni inte få veta vilken färg det blir förrän jag är klar. Om ni inte är riktigt smarta vill säga ;)


Puss!

Av Mimmi Hansson - 23 november 2010 14:09

Idag har jag varit hemma från skolan. Somnade med migrän igår och när jag vaknade imorse så var den kvar. Kände mig även lite snuvig (inte så konstigt egentligen, så kallt som det är i lägenheten när inte elementet funkar) så jag ringde pappa och bad han sjukanmäla mig både på skolan och körskolan. Och så fort vi lagt på så somnade jag om igen. Jag vaknade för två timmar sen ungefär, när mamma ringde och kollade hur det var. Och här sitter jag nu, fortfarande med pyjamasen på + en varm tröja och sköna tofflor.

 


Huvudet är lite bättre nu iallafall och det känns riktigt bra. Det är så pass så att jag kan gå och handla lite mat. Måste ha lite energi till ikväll, för idag måste jag verkligen plugga till matteprovet vi har imorgon.

Ush, varför valde jag matte b?

Presentation


MimmiElisabeth.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22 23 24 25 26
27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards