Alla inlägg under december 2010

Av Mimmi Hansson - 9 december 2010 14:15

Nu är jag påväg till Sylos för att käka pizza! :D

Av Mimmi Hansson - 9 december 2010 13:49

Bilderna ser inte alls likadan ut på bloggen som annars. Men nu har jag kämpat för att fixa och få upp dom eftersom allt blev så knas. Så nu skiter jag i de :)



 



  
 


 


 

Av Mimmi Hansson - 9 december 2010 11:13

Det är torsdag idag och jag har redan slutat. Vi ska ha foto hela dagen men min lärare skulle iväg så vi har fått gjort klart saker. Jag har fått flytta min "tre serie" tre gånger idag och skrivit en redovisning om den. Jag och Agnes bokade en tid till studion för Lookalike bilderna också. Som jag längtar! Nu sitter jag och samlar energi för att orka gå hem. Egentligen hatar jag att sluta såhär tidigt, för det betyder att jag ska gå hem och göra ingenting som vanligt. Men just idag har jag bara lust att bara slänga mig ner i sängen och somna till med täcket över huvudet och jag vill inte vakna förrän sommaren är här och jag slipper allt.


Jag har hemlängtan.

Av Mimmi Hansson - 7 december 2010 14:54

Nu är jag hemma i Kramfors igen. Det har varit bra på GB, lite segt bara. Vi fick stå vid våran monter och informera folk, ge ut lappar och sådär. Inte allt för roligt egentligen om jag ska vara ärlig. Men de var skönt att få träffa dom flesta av mina gamla kompisar. Det värsta idag var när vi satt i matsalen. Jag har aldrig varit någon som trivs i stora folkmassor, och idag var det fullsatt när vi skulle äta. Jag ville inte annat än att bara gå därifrån, jag kände mig så osäker och paniken började komma fram. Ush, jag skulle inte klara av att gå på en sån stor skola! Men jag kan inte heller sluta tänka på hur mycket som skulle vara annorlunda om jag hade gjort de. Hur skulle mitt liv ha sett ut idag?

Av Mimmi Hansson - 7 december 2010 07:03

Godmorgon, idag är jag uppe med tuppen! I vanliga fall hade jag legat och sovit nu, men inte idag. Jag ska alldeles strax börja klä på mig och börja gå mot skolan. 07.30 ska vi åka till Sollefteå. Jag hoppas verkligen att den här dagen är värd att kliva upp tidigare för!

Av Mimmi Hansson - 6 december 2010 19:58

Jag var i Nyland igår på deras skyltsöndag och jobbade med pappa och farbror. Här kommer lite bilder.



Jag tänkte visa upp mixerbordet och hela köret, men de blev bara cdn xD

"Scenen" och lite högtalare


Såhär mycket folk var det på skyltsöndagen innan Lucian kom.

Pappsen jobbar! :)

Och reklamar lite ;)


Såhär gosig var jag i kylan med täckbyxor och hela köret!

Och lucia tåget.

Av Mimmi Hansson - 6 december 2010 18:24

Nu är helgen slut och skolveckan har börjat igen. Och idag har det varit riktigt lugnt. Min ena mentor Maria frågade mig förra veckan om jag ville följa med till GB imorgon och informera niorna om Medieprogrammet, och idag fick jag reda på att vi ska åka kl 07.30 från skolan. Jag ska springa iväg från montrarna nån sväng och dansa med Move n' Twitch också, vi ska gå runt i skolan och visa upp. Så det blir en tidig kväll ikväll om jag ska orka med morgon dagen.


Innan jag ska lägga mig ikväll hade jag tänkt att städa undan lite och skriva lite på samhällen så jag får de gjort. Såå, om jag ska komma igång får jag ta och slita mig ifrån den här dumburken nu!


Tänkte även lägga upp lite bilder från gårdagens jobb sen.
Puss

Av Mimmi Hansson - 3 december 2010 15:09

Har slutat för dagen. På svenskan fick vi välja att jobba i klassrummet, vart vi ville i skolan eller göra det hemma. Och jag känner att just nu är jag inte på humör för att skriva så jag tar det hemma någon dag. Så nu sitter jag i datasalen och väntar på att vi ska gå och käka på Sylos. Det blir mys kväll i lägenheten ikväll och imorgon bär det av till Sundsvall! Då ska det köpas julklappar!


Jadu Agnes, vad säger man? Vi är som vi är för att vi inte blev som vi skulle. 

  



Presentation


MimmiElisabeth.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7
8
9 10
11
12
13 14 15
16
17
18
19
20 21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2010 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards