Alla inlägg den 3 december 2010

Av Mimmi Hansson - 3 december 2010 15:09

Har slutat för dagen. På svenskan fick vi välja att jobba i klassrummet, vart vi ville i skolan eller göra det hemma. Och jag känner att just nu är jag inte på humör för att skriva så jag tar det hemma någon dag. Så nu sitter jag i datasalen och väntar på att vi ska gå och käka på Sylos. Det blir mys kväll i lägenheten ikväll och imorgon bär det av till Sundsvall! Då ska det köpas julklappar!


Jadu Agnes, vad säger man? Vi är som vi är för att vi inte blev som vi skulle. 

  



Av Mimmi Hansson - 3 december 2010 10:21

Godmorgon på er. 

Min morgon började med att min kära mamma kommer in 05.45 och väcker mig. Ush, hur kunde jag stå ut med de hela första året på gymnasiet? Trött som jag var så klev jag upp, gick ner och la mig i soffan och drack lite varm oboy. När jag sminkat och klätt på mig så var det dags att åka till bussen. Jag somnade så fort jag hade satt mig och vaknade med panik när vi stannade i Bollsta, jag trodde att jag hade missat Kramfors busstation. Men sån otur klarade jag mig ifrån! Nu sitter jag på skolan, vi har hål till 11.50 Och ikväll blir jag kvar i lägenheten. Jag och Fanny ska till Birsta och köpa julklappar imorgon med mamma och pappa, så dom plockar upp oss på vägen. Vi tänkte också åka in till stan och kika på snowboard(och skidtävlingen?) som är inne i stan. Och då tänkte jag försöka få med mig kameran. Det har blivit alldeles för lite fotande nu på sista tiden!

Gammal bild. Jag har ju sett ut på alla möjliga sätt!


Utvecklingssamtalet igår gick bra, Perra hade inget dåligt att säga. Han tyckte att det gick bra för mig i skolan, frågade hur det var hemma och tyckte att det var skönt att mina migrän anfall blir färre. Dom förstörde rätt mycket för mig förra året, jag var på skolan en hel vecka i hela ettan.

Julkarnivalen(?) på Hullsta var också bra. Fast jag tyckte att dom hade snålat lite med danserna. Det var mycket mer musik och sång. Tyvärr hade jag ingen kamera med mig, så det blev inga bilder. Men alla var jätte duktiga!

Presentation


MimmiElisabeth.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7
8
9 10
11
12
13 14 15
16
17
18
19
20 21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2010 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards