Direktlänk till inlägg 3 december 2010

Snart är det helg!

Av Mimmi Hansson - 3 december 2010 10:21

Godmorgon på er. 

Min morgon började med att min kära mamma kommer in 05.45 och väcker mig. Ush, hur kunde jag stå ut med de hela första året på gymnasiet? Trött som jag var så klev jag upp, gick ner och la mig i soffan och drack lite varm oboy. När jag sminkat och klätt på mig så var det dags att åka till bussen. Jag somnade så fort jag hade satt mig och vaknade med panik när vi stannade i Bollsta, jag trodde att jag hade missat Kramfors busstation. Men sån otur klarade jag mig ifrån! Nu sitter jag på skolan, vi har hål till 11.50 Och ikväll blir jag kvar i lägenheten. Jag och Fanny ska till Birsta och köpa julklappar imorgon med mamma och pappa, så dom plockar upp oss på vägen. Vi tänkte också åka in till stan och kika på snowboard(och skidtävlingen?) som är inne i stan. Och då tänkte jag försöka få med mig kameran. Det har blivit alldeles för lite fotande nu på sista tiden!

Gammal bild. Jag har ju sett ut på alla möjliga sätt!


Utvecklingssamtalet igår gick bra, Perra hade inget dåligt att säga. Han tyckte att det gick bra för mig i skolan, frågade hur det var hemma och tyckte att det var skönt att mina migrän anfall blir färre. Dom förstörde rätt mycket för mig förra året, jag var på skolan en hel vecka i hela ettan.

Julkarnivalen(?) på Hullsta var också bra. Fast jag tyckte att dom hade snålat lite med danserna. Det var mycket mer musik och sång. Tyvärr hade jag ingen kamera med mig, så det blev inga bilder. Men alla var jätte duktiga!

 
 
Ingen bild

Andreas!

3 december 2010 15:08

Jag vill också se på railstyle! :(

Mimmi Hansson

3 december 2010 16:28

men åk och kolla då :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Mimmi Hansson - 23 februari 2011 17:04


Jag har alltid varit lite småkär i små mysiga djur. Och dom senaste åren har jag verkligen fastnat för minigrisar! Jag vet inte riktigt vad det är som får mig att dras till dom. Men är dom inte bara så söta och goa? När jag blivit lite mer vuxen och ...

Av Mimmi Hansson - 22 februari 2011 16:30


8 månader har gått, flygit förbi. Och aldrig har jag känt såhär starkt för en person. Du är det finaste jag har och jag älskar dig! Du och jag passar lika bra ihop som lego ♥   ...

Av Mimmi Hansson - 13 februari 2011 22:53

Åhå, vad jag saknar dig och alla våra galna stunder!         ...

Av Mimmi Hansson - 12 februari 2011 23:12

Av Mimmi Hansson - 12 februari 2011 20:32

Det är lördagkväll och jag sitter och kollar på melodifestivalen. Det enda jag kan säga är att programmet bara blir sämre och sämre för varje år. Hur seriöst kan man ta det när Lars-Åke "Babsan" Wilhelmsson är med och sjunger om att vilja ha en spanj...

Presentation


MimmiElisabeth.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7
8
9 10
11
12
13 14 15
16
17
18
19
20 21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2010 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards