Direktlänk till inlägg 2 december 2010

Torsdag

Av Mimmi Hansson - 2 december 2010 09:34

Godmorgon. Just nu sitter jag i datasalen och försöker hålla mig vaken. Jag ville verkligen inte kliva upp imorse, hade mycket mycket hellre legat kvar och sovit under mitt varma täcke med Andreas. Men vi har foto hela dan idag, så jag har något att se fram emot. Förutom den lilla paus mitt i allt när jag ska på utvecklingssamtal. Dom som är klara med "tre bilder" uppgiften ska nog börja planera Lookalike bilderna. Gud som jag längtar, det ska bli så himla kul! 


Efter skolan idag tänkte jag springa upp till lägenheten och hämta lite grejer innan jag åker hem till Sollefteå. Jag, Andreas och mamma ska gå och kolla på esteternas julshow tror jag det är. Och det ska faktiskt bli skönt att få sova hemma, i den lilla hårda sängen. Men det jag inte längtar till är bussresan imorgon bitti..


Gud så jag längtar till sommaren. Soliga dagar och varma nätter, utan den här hemska kylan!

 
 
Ingen bild

Andreas!

2 december 2010 17:05

Får ont i rumpan när jag sover i din säng i stan XD

Mimmi Hansson

3 december 2010 10:12

sov inte i den då ^^

 
Ingen bild

Andreas!

3 december 2010 07:11

Lite ont i rumpan efter man sovit i din säng bara!:$
Jag älskar dig !

Mimmi Hansson

3 december 2010 10:12

men vetdu, då kan man ligga på sidan eller magen ;) jag ska faktiskt fixa en till madrass ju.

 
Ingen bild

Andreas!

3 december 2010 15:05

Bra att du ska fixa en :D Sorry för spammen ! :(

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Mimmi Hansson - 23 februari 2011 17:04


Jag har alltid varit lite småkär i små mysiga djur. Och dom senaste åren har jag verkligen fastnat för minigrisar! Jag vet inte riktigt vad det är som får mig att dras till dom. Men är dom inte bara så söta och goa? När jag blivit lite mer vuxen och ...

Av Mimmi Hansson - 22 februari 2011 16:30


8 månader har gått, flygit förbi. Och aldrig har jag känt såhär starkt för en person. Du är det finaste jag har och jag älskar dig! Du och jag passar lika bra ihop som lego ♥   ...

Av Mimmi Hansson - 13 februari 2011 22:53

Åhå, vad jag saknar dig och alla våra galna stunder!         ...

Av Mimmi Hansson - 12 februari 2011 23:12

Av Mimmi Hansson - 12 februari 2011 20:32

Det är lördagkväll och jag sitter och kollar på melodifestivalen. Det enda jag kan säga är att programmet bara blir sämre och sämre för varje år. Hur seriöst kan man ta det när Lars-Åke "Babsan" Wilhelmsson är med och sjunger om att vilja ha en spanj...

Presentation


MimmiElisabeth.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7
8
9 10
11
12
13 14 15
16
17
18
19
20 21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2010 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards