Alla inlägg den 20 september 2010

Av Mimmi Hansson - 20 september 2010 14:52

Goddag. Less tjej som skriver! Min förkylning blir bara värre.. Så idag sjukanmälde jag mig från skolan/APUn. Jag vill vara frisk och kunna vara på skolan med mina underbara, mp09! Det är ju sista veckan på APUn nu och jag vill vara där och hjälpa till med det sista faktiskt. Inte nog med de så är det skolfoto imorgon, och av någon konstig anledning vill jag vara med på den med. xD Vad är det som händer med mig?! haha jag som hatar när andra tar kort på mig!

-

Imorgon ska mina föräldrar + Fannys pappa (och mamma?) åka till Kramfors och kika på lägenheten också. Jag och Fanny flyttar om 11 dagar! Det känns riktigt skönt att få slippa spendera halva dagarna på att vänta och åka buss. Det är bestämt att vi ska åka hem på helgerna nu i tvåan, och från början tyckte jag att det var för överbeskyddande. Men när jag tänker efter så är det ju bra. Jag vill ju ändå hem och träffa mamma, pappa, Andreas och alla kompisar.


Och mina fingrar bara skriver på som vanligt, jag måste börja ha kontroll på dom!
Ojdå, jag måste hämta fler näsdukar    Ha det bra, puss.

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


MimmiElisabeth.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
September 2010 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards