Direktlänk till inlägg 26 oktober 2010

Vart tar tiden vägen?

Av Mimmi Hansson - 26 oktober 2010 11:46

 Jag hittade den här bilden på Josefines blogg och jag kunde inte sluta kolla på den, kolla och minnas. Avslutningen i 9an är bland dom bästa minnen jag har. Jag har varit med om så mycket med dom här tjejerna, men vart har allt tagit vägen nu? Det är läskigt hur mycket saker och ting kan förändras. Jag blir rädd. Jag vill inte uppleva nya saker längre, jag vill inte bli vuxen och skaffa jobb. Jag vill alltid vara ett barn, en ungdom som inte har något speciellt att tänka och hålla reda på. Jag vill bara leva livet, ta de lugnt och Have the time of my life. Umgås med vänner, prata om en massa onödiga saker som kanske egentligen betyder så himla mycket inombords. Något som inte har en mening alls när man blir vuxen. Tiden går för fort.


Vart tar allt vägen? Jag saknar er!


 
 
gingerheart

gingerheart

26 oktober 2010 15:18

håller verkligen med, tiden bara rinner iväg...:) kolla gärna in min blogg där jag skriver om nailart, shopping och annat skoj

http://gingerheart.bloggplatsen.se

 
josefine

josefine

10 november 2010 18:45

Du är lika viktig för mig, nu som då! det hoppas jag du vet!!

http://juicefinofsweden.bloggplatsen.se

Mimmi Hansson

11 november 2010 15:32

det vet jag gumman. Och jag hoppas att du vet att det är detsamma här!!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Mimmi Hansson - 23 februari 2011 17:04


Jag har alltid varit lite småkär i små mysiga djur. Och dom senaste åren har jag verkligen fastnat för minigrisar! Jag vet inte riktigt vad det är som får mig att dras till dom. Men är dom inte bara så söta och goa? När jag blivit lite mer vuxen och ...

Av Mimmi Hansson - 22 februari 2011 16:30


8 månader har gått, flygit förbi. Och aldrig har jag känt såhär starkt för en person. Du är det finaste jag har och jag älskar dig! Du och jag passar lika bra ihop som lego ♥   ...

Av Mimmi Hansson - 13 februari 2011 22:53

Åhå, vad jag saknar dig och alla våra galna stunder!         ...

Av Mimmi Hansson - 12 februari 2011 23:12

Av Mimmi Hansson - 12 februari 2011 20:32

Det är lördagkväll och jag sitter och kollar på melodifestivalen. Det enda jag kan säga är att programmet bara blir sämre och sämre för varje år. Hur seriöst kan man ta det när Lars-Åke "Babsan" Wilhelmsson är med och sjunger om att vilja ha en spanj...

Presentation


MimmiElisabeth.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20
21
22 23 24
25 26
27
28 29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards