Direktlänk till inlägg 18 oktober 2010

Måndag

Av Mimmi Hansson - 18 oktober 2010 23:15

Första inlägget idag, duktig ja! Det finns inte så himla mycket att skriva om just nu så det har känns rätt ovärt att blogga. Men nu tänkte jag göra ett litet försök ändå.


Efter skolan idag åkte jag hem till Sollefteå för att jag hade tid hos tandläkaren. Det gick bra, förutom att jag fick vänta i ca 25 minuter när jag bara var därinne i 2. Men det var även bra, för hade jag fått varit där inne längre så hade min mage börjat tok kurra, och de hade jag inte velat! Innan jag for tillbaka till kramfors så åkte mamma, pappa och jag in på Sibylla och beställde hamburgare.


Jag tänkte inte alls på vad klockan var förren mamma skrev godnatt alldeles nyss. Så jag tror att jag ska se klart Paradise Hotel efetrsom det är någon ny tjej som gör bort sig, innan jag lägger mig i sängen och slår på nån film :) Godnatt.

Det blev ett rätt så ovärt inlägg ändå, men de kan vi leva med (y)
   



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Mimmi Hansson - 23 februari 2011 17:04


Jag har alltid varit lite småkär i små mysiga djur. Och dom senaste åren har jag verkligen fastnat för minigrisar! Jag vet inte riktigt vad det är som får mig att dras till dom. Men är dom inte bara så söta och goa? När jag blivit lite mer vuxen och ...

Av Mimmi Hansson - 22 februari 2011 16:30


8 månader har gått, flygit förbi. Och aldrig har jag känt såhär starkt för en person. Du är det finaste jag har och jag älskar dig! Du och jag passar lika bra ihop som lego ♥   ...

Av Mimmi Hansson - 13 februari 2011 22:53

Åhå, vad jag saknar dig och alla våra galna stunder!         ...

Av Mimmi Hansson - 12 februari 2011 23:12

Av Mimmi Hansson - 12 februari 2011 20:32

Det är lördagkväll och jag sitter och kollar på melodifestivalen. Det enda jag kan säga är att programmet bara blir sämre och sämre för varje år. Hur seriöst kan man ta det när Lars-Åke "Babsan" Wilhelmsson är med och sjunger om att vilja ha en spanj...

Presentation


MimmiElisabeth.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20
21
22 23 24
25 26
27
28 29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards